1. června 1999, Moskva, Rusko
Peter: Než uvedu vlastní otázky, chci se Tě jako obvykle zeptat, můj Pane Ježíši Kriste,
zda si dnes ráno nepřeješ něco probrat?
Pán Ježíš Kristus: Děkuji Ti, Petře, že ses Mne zeptal, zda chci hovořit nejdříve Já.
V této chvíli bych se chtěl formou opětovného zopakování věnovat některým Tvým
vlastním pochybnostem a obavám, Petře, ohledně Mých častých výroků, že než byl
aktivován negativní stav a než vešel do své pseudoreality lidský život, byla uzavřena
dohoda, že nikdo na planetě Nula, ani nikde jinde v pseudojsoucnu a pseudobytí, si
nebude pamatovat nic o této dohodě, ani o žádné dohodě, kterou uzavřel každý jedinec
před inkarnací na tuto planetu či kdekoliv jinde v negativním stavu. Některé aspekty
této dohody a způsob, jakým byly stanoveny, byly vymazány i z paměti členů
pozitivního stavu.
Tvoje pochybnosti a starosti v tomto ohledu, Petře, se týkají pravdivosti těchto tvrzení.
Říkáš si, že když nejsi schopen si pamatovat dokonce ani jednu drobnou a možná
bezvýznamnou událost či podrobnost, která se stala nebo která byla součástí tvého
života před tvým vtělením se na planetu Nula, a ve tvém případě, Petře, zvlášť naši
dohodu, že se staneš přenašečem Mého Nového zjevení, potom možná klameš sebe i
ostatní. Někdy jsi téměř zděšen, budíš se v noci v záchvatech úzkosti a myslíš na to,
jaký by byl tvůj trest a odplata po tvém příchodu do duchovního světa po tvém
odvolání z planety Nula, kdyby ses mýlil nebo klamal ostatní i sebe.
Pokud jde o tvůj typický lidský vědecký názor, kterému občas podlehneš, znepokojuje
tě, že neexistují čili nejsou k dispozici nikomu žádná objektivní fakta, která by byla
schopna tato tvrzení podložit důkazy. Jak si počínat při dokazování, že je tomu
skutečně tak? Žádné takové důkazy neexistují.
V určitém smyslu musíš brát tyto Mé výroky téměř na slepou víru. Jestliže to hovořím
Já a jestliže jsi přesvědčen, že jsem to Já, kdo pronáší tyto věci nebo kdo činí takové
výroky, čímž jsi si často nejistý - potom je musíš přijmout bez jakýchkoliv požadavků či
možnosti objektivních a vědecky ověřitelných údajů.
Sdělení o přijímání těchto tvrzení slepou vírou je v rozporu s principy Mého Nového
zjevení. Jak víte, hlavním nástrojem, jehož pomocí lze dokázat, co se vám oznamuje
v Mém Novém zjevení, je vaše intuice, prozíravost, logika, racionalita, rozum, intelekt a
niterný smysl či vnímání nebo rozlišení, zda něco je pravdy, či není. Je to stav, kdy
jednoduše víte, že něco tak je, a to bez jakékoliv potřeby objektivně ověřitelných
důkazů. S objektivně ověřitelnými důkazy je ten problém, že přicházejí zvenčí.
Jestliže důkladně přezkoumáte povahu takových důkazů, jak se to odráží ve vědeckých
principech, které byly zpočátku a původně zformulovány za tím účelem pseudotvůrci a
pak přijaty vašimi vědci, pak dojdete nevyhnutelně k závěru, že takové důkazy jsou
rovněž nespolehlivé a nikam nevedoucí, jako cokoliv jiného v lidském životě a
v negativním stavu vůbec. Kolikrát ses setkal ve vědeckých kruzích s něčím, co bylo
podle jejich názoru dokázáno téměř se stoprocentní jistotou, jen aby to bylo úplně
vyvráceno během řady nových objevů?
Co ti tento fakt říká, Petře? Že na žádné poznání, pramenící nebo přicházející zvenčí, se
nedá vůbec natrvalo spolehnout. A nejen to, ale poznání, získané takovými metodami,
je velmi často buď zkreslené, či zcela nesprávné a falešné.
Důvod takové krajní nespolehlivosti jakéhokoliv poznání, získaného externími či
zevními metodami, je ve faktu, že v tomto uspořádání na všechny fenomény života
pohlížíš tak, jak vypadají na scéně. toto je objektivní, navenek ověřitelný pohled. Toto
je pohled zdání, a ne pravé reality. proto podle tohoto pohledu či stanoviska můžeš mít
jen to, co tak říkajíc vidíš svýma očima, a ne to, o co se skutečně jedná, viděno
z perspektivy toho, co se skutečně děje.
Jestliže například Já pozoruji tvé chování a jestliže nemám ohledně něho žádný jiný
zdroj poznatků než to, co vidím ze své perspektivy a podle tvého zevnějšku, pak
nakolik pravdivé a pravé poznání jsem mohl získat o čemkoliv, co se týká důvodů,
způsobu a potřeb tvého konkrétního chování a toho, kdo skutečně jsi? Ne příliš moc,
protože se držím jen zevního zdání, a ne reality tvých pravých niterných motivačních
faktorů, které jsou základem všech tvých aktivit a tvého každodenního chování.
Tento příklad vám velmi jasně říká, jak jsou jakékoliv vědecké metody nevhodné,
povrchní a nespolehlivé. Uvážíte-li že všechno jejich poznání přichází zvenku, zvenčí
pozorovatelných jevů, pak ohledně těchto metod nelze učinit žádné jiné závěry.
Jak víš, Petře, z takové perspektivy či při takovém uspořádání nebo v takovém
rozpoložení neexistuje žádné pravdivé a pravé poznání. Existuje tam zdání pravého
poznání, ne však poznání samotné.
Jak můžete v tomto ohledu použít něco z těchto tak zvaných lidských vědeckých či
objektivních metod na něco duchovního nebo na něco, co je iniciováno z nitra anebo ve
stavu niternosti, kde existuje pravá realita, Poněvadž tyto metody nejsou ani zdaleka
vybaveny tak, aby se jejich pomocí rozlišilo či vnímalo cokoliv anebo vůbec bylo
pochopeno, co se děje a co vzniká a je iniciováno v niterném stavu, pak nemají jiné
východisko, než popřít existenci něčeho jiného, než co je pozorovatelné na scéně.
Konec konců jsou takové metody sestaveny z prvků zevnějšnosti či z prvků zdánlivosti.
Jestliže něco zkonstruuješ z takových elementů, bude ti to schopné vypovídat jen o
něčem, co se týká té zevnějšnosti. v tom případě všechno, co se děje v pravé realitě
niternosti, takovým metodám kompletně a docela unikne.
Jak vidíš z tohoto popisu, všechny tak zvané objektivní metody jsou z negativního
stavu. Jsou majetkem a metodologií negativního stavu. Co se týká skutečného chápání
povahy těchto metod, můžeš si být jistý, že je původně vytvořili pseudotvůrci a svěřili
je lidem. A to proto, aby je drželi ve zdánlivém poznání a chápání reality jsoucna a bytí,
a ne v jejich pravém poznání a chápání.
Ještě jednou, a toto opakujeme: jestliže v pozitivním stavu všechno poznání pramení
z nitra každého, tedy z Mé přítomnosti v tom nitru, pak kdybys inicioval a nastolil
negativní stav, musel by ses těchto metod vzdát. jinak by ses nikdy ani zdaleka nemohl
přiblížit k možnosti započetí a nastolení negativního stavu.
Takže logickým závěrem v tomto ohledu bylo to, že jestliže takové pravé poznání
pramení jen ze Mne uvnitř každého - nakonec, Já jsem Absolutním Poznáním
Sám/Sama v Sobě, Sám/sama o Sobě, Sám/Sama od Sebe a Sám/Sama ze Sebe- -pak
aby se v tom případě nastolil zcela jiný životní styl, odlišný od životního stylu
pozitivního stavu, bylo nutné odvozovat všechno ze zevnějšnosti, bez jakékoliv účasti
z Mé strany. Iniciátorům negativního stavu bylo zcela jasné, že při zapojení jakéhokoliv
aspektu Mé účasti by se nemohlo vytvořit nic, co by se i jen vzdáleně podobalo něčemu
nemajícímu pozitivní charakter. Protože věděli, že Já jsem Absolutně Pozitivní a že
v takovém stavu nemůže být obsaženo nic negativního v absolutním smyslu, bylo
nutné naprosto a úplně Mne vyloučit z procesu aktivace negativního stavu.
Co dostanete v konečném důsledku jakéhokoliv tvořivého či pseudotvořivého úsilí,
jestliže vyloučíte jediný, samotný zdroj poznání - Mne? Jediné, co dostanete, je zdánlivé
poznání. Takové zdání nevede k ničemu jinému než buď k relativnímu poznání, anebo
k úplnému zkreslení a lžím.
Proto je na základě těchto faktorů jakékoliv poznání, dostupné každému v negativním
stavu a lidem, buď relativní, použitelné jen na omezené, ohraničené a izolované jevy,
anebo zkreslené či falešné. A o toto všechno v negativním stavu a v lidském životě jde.
Vezmeme-li v úvahu tato fakta, je zcela jasné, že nic, co je obsaženo v Mém Novém
zjevení, nemůže být za účelem ověření pravdivosti jeho výroků a/nebo tvrzení
podrobeno metodám negativního stavu. Pokud byste je měli použít s takovým cílem,
skončilo by to totálním popřením jejich pravdivosti, anebo jejich zkreslením či
zfalšováním. Nakonec, přistupujete-li k čemukoliv z pozice metodologie, která je
relativní, zkreslující anebo falšující, vaše závěry o čemkoliv nemohou být jiné než
relativní, zkreslené nebo falešné.
Proto bylo během přenosu a formulování všeho v Mém Novém zjevení vždy nutné
pustit z hlavy jakékoliv použití jakýchkoliv metod, které byly k dispozici v negativním
stavu a v lidském životě za účelem ověření a potvrzení těchto výroků a/nebo tvrzení.
Namísto toho byla a je použita metodologie pozitivního stavu, což je niterné, intuitivní
poznání, že něco je, či není tak, a co je perfektně smysluplné. Toto není metoda slepé
víry, ale stav niterného, nevyvratitelného, logického, racionálního, do podstaty věcí
pronikajícího a inteligentního poznání, které vám jasně říká, že žádné jiné vysvětlení,
chápání či rozlišování není v této době možné a představitelné, jedině to, které vám
uvádím Já, nebo které vám je uváděno ze Stavu Mého Absolutního Poznání
prostřednictvím Mého nového zjevení.
Kvůli své relativitě velmi často nemůže žádná sentientní mysl díky faktoru té relativity
objevit správné odpovědi, ať by se snažila sebevíc. Aby byl dán impuls k uskutečnění
každého tvořivého úsilí jakékoliv sentientní mysli, je občas nutné jí zjevit určité
poznání ze zdroje Mého Absolutního Poznání k zajištění neustálého růstu schopnosti
získávat nové, vyšší a transcendentní poznání. Takové nové poznání je pro každou
dobu a epochu obsaženo v Mém Novém zjevení. Kdykoliv je takové nové poznání
zpřístupněno sentientní mysli, její také dáno k užívání. V okamžiku, kdy jsou všechny
aspekty toho poznání plně využity a pevně zakotveny v sentientní mysli, Já poskytuji
další Nové zjevení, které obsahuje nové, vyšší, transcendentnější a rozvinutější
poznání, než jaké bylo k dispozici předtím. Obvykle buď nahrazuje předcházející
poznání, anebo ve většině případů na něm staví. Řekněme to ještě jednou: proces
ověřování pravdivosti tohoto nového poznání se uskutečňuje pomocí niterné intuice,
logiky, rozumu, racionality, vhledu a inteligence každého. Protože jsou všechny tyto
atributy stavem čisté niternosti, ověření vždy pramení z nitra každého.
V konkrétním případě jste vy, Moji praví představitelé na planetě Nula, byli uvedeni do
pozice ověřování všeho, co je obsaženo v Mém Novém zjevení, týmiž metodami -
metodami pozitivního stavu. Proto hledat toto ověřování pomocí jakýchkoliv jiných
metod by znamenalo hledat ho pomocí metod negativního stavu. V tom případě, což
zas a znovu opakuji, kdybyste aplikovali jeho metody, skončili byste buď úplným
popřením pravdivosti Mého Nového zjevení s jeho následným odmítnutím, nebo byste
jednoduše nepochopili jeho pravý význam, a následně zkreslili a/nebo zfalšovali
všechny jeho principy. V tom případě byste skončili v negativním stavu a přišli o roli
Mých pravých představitelů. Proto tě, Petře, prosím, abys nehledal žádné tak zvané
objektivní, vědecky ověřitelné důkazy o tom, zda jsou výroky, týkající se úplného
vymazání vzpomínek každého, včetně tvých - jakožto i čehokoliv jiného obsaženého
v Mém Novém zjevení pravdivé, či ne, a zda v tomto ohledu neklameš sám sebe i
ostatní díky tomu, že si nedokážeš vzpomenout na nic ohledně naší dohody či ohledně
jakýchkoliv jiných událostí nebo čehokoliv z doby před tvou inkarnací na planetě Nula.
Neslouží to dobrému cíli. Jen to působí radost negativnímu stavu.
V Mém Novém zjevení jsme již zevrubně prodiskutovali, proč bylo nutné vykonat tak
nepříjemný úkol, jakým je vymazání všech vzpomínek, týkajících se naší předcházející
dohody z doby před vaším vtělení se na planetu Nula, jakož i všech vzpomínek
týkajících se vašeho života v jiných dimenzích předtím. Za prvé, jak si pamatuješ,
učinilo by to váš život na této planetě a v lidském životě totálně a kompletně
nesnesitelným. S takovými vzpomínkami a poznáním byste na planetě Nula a v lidském
životě nemohli přežít. V tom případě byste ve svém poslání selhali. Vaše selhání
v tomto ohledu by dalo negativnímu stavu větší šanci k tomu, aby trvale přežíval. Za
druhé, s takovými vzpomínkami a poznáním by se platnost a výsledek experimentu
v pseudoživotě negativního stavu anulovaly, protože by to bylo předstíraným
podnikáním ve smyslu ‚jakoby‘, a ne jak to skutečně je anebo jak by to bylo. A za
třetí, jestliže byste měli mít z hlediska členů negativního stavu výsadu mít k dispozici
takové vědomé vzpomínky, považovali by vaši pozici za upřednostňování, stavící vás
nade všechny a nade všechno, což by Mne vykreslilo jako diskriminujícího a současně
zaujatého a předpojatého. V tom případě by se usoudilo, že mám negativní přirozenost.
To by vedlo k velmi nebezpečnému závěru, že nakonec není žádný rozdíl mezi Mnou,
Mým pozitivním stavem a jejich negativním stavem.
Jak tedy z této rozpravy jasně vidíte, všechno má svůj účel a důvod. A bez ohledu na to,
jak je pro vás někdy těžké být ve vaší situaci a pozici, pokud jde v tomto ohledu o
totální postrádání jakýchkoliv vzpomínek, jakož i pokud jde o všechno ostatní ve
vašem lidském životě, bylo přesto nutné takové uspořádání zavést a nastolit pro vaše
vlastní dobro a ochranu. Jen za takových podmínek se mohlo pozitivně uskutečnit
cokoliv reálného, platného, naučitelného a prospěšného pro všechny. Jakékoliv jiné
podmínky by zrušily platnost celého procesu. V tom případě by nemohlo dojít
k žádnému náležitému poučení o jiném životě, odlišném od života pozitivního stavu. A
to je vše, co jsem chtěl ze Své vlastní perspektivy povědět, Petře. Můžeš pokračovat
kladením svých vlastních otázek.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvoje smysluplné upřesnění této záležitosti. Současně
Tě prosím o odpuštění, že jsem měl takové pochybnosti a cítil potřebu vědecky si
ověřovat pravdivost Tvých výroků a sdělení.
Pán Ježíš Kristus: Je ti odpuštěno. Jelikož jsi v lidské kůži, nemůžeš se vyhnout mít
takové pochybnosti a nejistotu. Je to věru nevyhnutelné. Jen se s nimi nezdržuj, ale
vždy, když tě sužují, obrať svou pozornost na Mne s odevzdej je Mně. Já se o ně
postarám nejvhodnějším způsobem.
Peter: Děkuji Ti za tuto připomínku. A nyní k mé otázce. Už nějakou dobu se zamýšlím
nad životem zvířat na planetě Nula a v lidském životě, nad jejich významem, místem a
funkcí. Jsem si vědom všeho, co jsi doposud v tomto ohledu odhalil, zejména o
domácích miláčcích a jejich funkci v životě lidí, a zejména v životech Tvých
představitelů. Jak víš, některá zvířata, zejména domácí miláčkové, projevují téměř
lidské city a chování, což vede některé lidi, jakož i některé Tvé představitele k závěru,
že tato zvířata snad mají určitý stupeň vědomého uvědomění a rozumí mnohým věcem
ve svém prostředí i některým emocionálním stavům svých lidských pánů. Některá
z nich mají skoro jakousi předtuchu blížící se zkázy v přírodě anebo selhání v oblasti
lidských fyzických či neurologických stavů (například záchvatů epilepsie). Řečeno
opět: tyto schopnosti vedli mnohé k závěru, že zvířata nebo alespoň některá z nich,
jsou inteligentní a snad i rozumná. Obzvláště jsem znepokojen značným zaměřením se
některých Tvých představitelů na vztah ke svým domácím miláčkům a tím, jak ve
vztahu k nim mrhají časem a duchovními, duševními a ekonomickými zdroji a
energiemi. Do jaké míry je to vhodné? A jaká je situace, místo, funkce a účel zvířecího
života ve vztahu k nám, k lidskému životu, k negativnímu stavu a ke všem ostatním a
všemu ostatnímu? Nakolik nevhodně odůvodňujeme z naší strany vlastnění takových
domácích mazlíčků ve svých životech?
Pán Ježíš Kristus: Abych náležitě zodpověděl tvou otázku, musíme se vrátit zpět
k úplnému počátku Stvoření, kdy bylo Stvoření uvedeno do procesu svého jsoucna a
bytí. Jak víš, stav Mého Stvoření vždy byl, je a bude od věčnosti do věčnosti. Je to proces
Stvoření, který má svůj relativní začátek a relativní konec s novým začátkem ve vyšší
modalitě svého pokročení ve svém procesu.
Co je Stvoření obecně a co je jeho proces zvlášť? Jak víte, Stvoření pramení z Mých
Absolutních Idejí a z jejich různých Absolutních Prvků, které jsou promítnuty ze stavu
Mého Absolutního Nitra do stavu Mé Absolutní Zevnějšnosti. Ve svém zevním
rozpoložení se Moje Stvoření jeví jako nezávislé na svém zdroji - na Mně. Jak si
pamatuješ, tuto skutečnost bylo nutné vytvořit, aby se vytvořil pocit svobody a
nezávislosti s cílem vykonávání voleb, změny a nepřetržité progrese. V konečném
smyslu je tedy Stvoření ztělesněním Mé Ideje pro nastolení jsoucna a bytí všech a
všeho v jejich vlastním nezávislém jsoucnu a bytí. Protože bylo celé jsoucno a bytí ve
Mně, pak abych ho učinil nezávislým, je prvním krokem v procesu Stvoření promítnutí
toho jsoucna a bytí z Mého Nitra do Mé zevnějšnosti. Jen co nastane tato projekce, na
základě samotné přirozenosti Mé Ideje, která je dynamická a progresivní, je Moje
Stvoření uvedeno do svého procesu, který je ve svém vlastním dynamickém stavu a
procesu. Jinými slovy, protože stvoření odráží ve svém vlastním relativním rozpoložení
Mou Tvořivou Přirozenost, je na základě své vlastní přirozenosti tvořivé a progresivní.
Ve svém původním uspořádání je Stvoření pojímáno jako stav rozpoložení, místo a
proces, jehož účelem je zřídit nekonečnou rozmanitost jedinečných, nezávislých a
specifických prostředí či míst, do kterých jsou uvedeny všechny stvořené sentientní
entity s vytvořením vhodné atmosféry a oblasti pro jejich vlastní tvořivé usilování.
Protože všechny sentientní entity ve svém původním rozpoložení, tak jak byly
stvořeny, odrážejí ve svém relativním stavu Mou Absolutní Tvořivou Přirozenost, jsou
i ony ve své přirozenosti tvořivé. Takže na základě své přirozenosti mají své vlastní
ideje, které promítnutím do jejich vlastního prostředí dávají vznik různým entitám,
které se stanou ztělesněním těchto idejí v konkrétním či zjevném stavu.
Jak víš, Petře, sentientní mysl těchto sentientních entit pochází z přirozenosti Mé
Absolutní Sentientní Mysli. Sentientní mysl vypouští svoje jsoucno a bytí, jakož i své
tvořivé úsilí prostřednictvím procesu své duševní činnosti či mentality. tato mentalita,
pocházející z Mé Absolutní Mentality a procesu Mé Absolutní Duševní Činnosti,
pozůstává z různých složek v jejich jedinečném konglomerátu, které uvádějí jakoukoliv
sentientní entitu do stavu sebevědomí, vnímání sebe, sebeztotožnění, vlastní
emotivnosti, sebepociťování, vnímání všech ostatních a všeho ostatního a lásky
k životu. Kvůli faktu, že základní přirozenost každé sentientní entity je v její původní
koncepci tvořivá a projektivní, všechno, co vytváří z procesů a dynamiky své duševní
činnosti či mentality, má na základě samotné povahy nezávislosti každé sentientní
entity tendenci umístit se svým vlastním nezávislým způsobem navenek od této
sentientní mysli jako svoje vlastní relativní jsoucno a bytí.
V absolutním smyslu můžeš tuto záležitost pojímat jako něco, co pochází z Mé
Absolutní Duševnosti. Takže všechno, co si myslím a emočně prožívám, všechny ideje a
duševní prvky procesu myšlení, cítění, projevování zálib a vůbec všeho, se na základě
procesu jejich dynamického objevování se v Mé Mysli, kdy je vysílám ze Svého nitra,
jeví navenek ode Mne jako různé formy žijících sentientních a nesentientních entit.
Podobně, cokoli si nějaká sentientní entita myslí, cítí, v čem má zalíbení atd., se jako
duševní prvky v průběhu jejich vytváření separují od této sentientní mysli a jeví se
jako vlastní nezávislé životní formy. Povaha a obsah takových myšlenek, emocí, pocitů,
zálib atd. určuje povahu a obsah jakýchkoliv takových životních forem. Všechny se
stávají relativními vůči sentientní mysli, stejně jako je jakákoliv sentientní mysl
relativní vůči Mé Absolutní Sentientní Mysli.
Z tohoto popisu můžete odvodit genezi nesentientních životních forem, v tomto
konkrétním případě všech zvířat. V určitém smyslu můžete život zvířat pojímat jako
vedlejší produkt činnosti sentientní mysli, zejména a zvláště procesu její duševní
činnosti. Sentientní mysl je nepřetržitě ve stavu myšlenek a emocí a v procesu myšlení
a pociťování. Na základě své přirozenosti neustále vytváří své náklonnosti k jsoucnu a
bytí a všem vedlejším produktům procesu své duševní činnosti. Skrze ni a s ní je
udržován život všech takových nesentientních entit.
Výše uvedený popis geneze nesentientních životních forem musíte chápat pomocí
procesu projekce všech prvků sentientní duševní činnosti do všech úrovní jsoucna a
bytí a jejich příslušných dimenzí. Na duchovní úrovni jsou jejich ideje tvořeny z idejí
myšlenek, emocí, náklonností, pocitů a myšlení. Protože jsou čistými ideami, jsou na
této úrovni životní formy zvířat ve stavu svých idejí a v procesu své projekce do
intermediální dimenze a skrze ni do fyzické či hmotné dimenze, kde se stávají
konkrétním a hmatatelným ztělesněním těch idejí s všech jejich prvků. Proto vždy,
když je na duchovní úrovni vytvořena například nějaká idea jakékoliv náklonnosti, jeví
se jako nehmatatelná, avšak viditelná forma zvířete. tato forma je následně promítnuta
do intermediální oblasti, kde přijme prvky své vlastní duševní činnosti, počaté
přirozeností sentientní mentality a její projekcí. V tom stavu je procesem souvztažností
promítnuta do fyzické dimenze, kde se stává konkrétním zvířetem, které v sobě nese
všechny prvky svých duchovních idejí, vytvářených v duchovní dimenzi; všechny
prvky specifického procesu duševní činnosti, objevující se v intermediální dimenzi; a
všechny prvky své konkrétní a hmatatelné manifestace, ve které končí ve fyzické či
zevní dimenzi.
Jak z tohoto popisu vidíš, konkrétní zvířata se v duchovní a intermediální dimenzi
nejeví jako něco hmatatelného a na sentientní mysli nezávislého. V těch dimenzích se
jeví jen jako vizuální konstrukce vykreslující stav a proces sentientní mysli na každé
křižovatce toho stavu a procesu. Takže jakákoliv změna ve stavu a procesu sentientní
mysli změní formy a typy zvířat, které se v důsledku této změny objeví. Ony nesou
povahu té změny. Protože existuje nekonečná rozmanitost těchto změn a všech idejí
tvořených sentientní myslí ve všech aspektech jejího procesu duševní činnosti, existují
nekonečné zvířecí formy, odrážející povahu těchto změn a všech těchto idejí. Jak
postupují do svého vlastního jsoucna a bytí, jsou na úrovni fyzických či materiálních
(ve smyslu hmoty) dimenzí zakotveny v konkrétních a hmatatelných životních
formách.
Otázkou však je: jaký je účel objevení se jakýchkoliv životních forem v jejich vlastním
nesentientním jsoucnu a bytí? V duchovním a intermediálním světě, kde jejich objevení
se není konkrétní, je jejich funkcí poskytovat každé sentientní entitě objektivní
zpětnou vazbu ohledně povahy a procesu jejich myšlenek, emocí, pocitů, náklonností a
všeho ostatního, neustále vytvářeného procesem její duševní činnosti. V každé
jednotlivé době každá příslušná entita nejen že subjektivně rozlišuje, co si myslí a cítí,
v čem má zalíbení, ale v okamžiku, kdy se jakékoliv takové myšlenky, pocity, zalíbení
atd. objeví, může je vidět mimo sebe jako objektivní konstrukce ve formě zvířat, které
ji signalizují objektivní a konkrétní stav povahy a obsahu aktuálního procesu její
duševní činnosti. Tato objektivní zpětná vazba jejích subjektivních stavů a procesů je
nutný průvodní jev aktivit sentientní mysli, který posiluje její náležitost a vhodnost na
každém styčném bodu jejich nastávání. Z povahy zjevujících se zvířecích forem může
jakákoliv sentientní entita okamžitě určit skutečný stav a obsah svých vlastních
duchovních a duševních dispozic i to, Jak ovlivňují její prostředí i každého, kdo se
nachází v její blízkosti. Také v duchovním a intermediálním světě nejsou zvířata
vnímána jako něco na sentientní mysli nezávislé, mající svůj specifický život. Namísto
toho jsou vnímána jako to, čím skutečně jsou: jako objektivní a zevní zobrazení stavu a
procesu sentientní mysli. Z toho důvodu nemají v těch světech stejný význam jako
například na planetě Nula.
Na úrovni fyzické či zevní dimenze v pozitivním stavu Stvoření, i když se všechna
zvířata ve vlastním životě jeví jako nezávislé entity, nezávislé na životě sentientní
mysli, přesto je všichni obyvatelé této dimenze považují za konečnou konkrétní a
hmatatelnou manifestaci stavů sentientní mysli a procesů její duševní činnosti pro
výše uvedený účel. Proto lidé v této dimenzi svá zvířata respektují a nechávají je žít
v jejich vlastním přírodním prostředí, aniž by měli potřebu vytvářet si k nim nějaké
vazby neboli zasahovat do jejich vlastního způsobu nesentientního života. Procesem
své vlastní duševní činnosti udržují život svých zvířat ve správné funkční a produktivní
modalitě. Na svá zvířata pohlížejí jako na faktory přispívající k zachování správné
ekologické rovnováhy svého prostředí.
Zda zvířata mohou být rozumná, inteligentní a uvědomělá sama od sebe a sama v sobě,
i když jen v elementárním stavu, tkví ve faktu, že odrážejí rozpoložení sentientní mysli.
Jelikož jsou všechna zvířata v konečném smyslu konkretizovanou projekcí stavů
sentientní mysli a procesů její duševní činnosti, odrážejí některé prvky těchto stavů a
procesů. Není to tak, že by zvířata sama od sebe a sama o sobě mohla mít takové
charakteristiky a rysy, ale ve svých výrazech a dojmech jsou zcela závislá na jsoucnu a
bytí sentientní mysli a na jejích duševních stavech a procesech. Zvířata je tedy mohou
odrážet svým vlastním omezeným způsobem, aniž by byla skutečně a fakticky taková
sama od sebe a sama o sobě. Jednoduše řečeno, zvířata reagují na projekci idejí svých
sentientních pánů, v jejichž duševním procesu jsou zakotveny a manifestovány.
V lidském životě a v negativním stavu je situace zcela jiná. Tento rozdíl není ani tak
v genezi životních forem zvířat a v jejich zavedení, jako spíše v účelu, pro jaký je
například lidé využívají.
Než se pustíme do tohoto aspektu našeho tématu, musíme si stručně upřesnit způsoby
života, jakéhokoliv života, který započal na planetě Nula. Jak víš, Petře, a každý, kdo čte
tato slova, jedním z mnoha účelů, pro které byl aktivován negativní stav a lidský život,
bylo dokázat, že život nevznikl ze Mne nebo z nějakého boha, čili z Mých duchovních
principů, ale že jde o evoluční proces, ke kterému dochází bez jakéhokoliv zevního
přispění nebo postrčení a který se vyvíjí z jedné jediné buňky a vyvrcholí vznikem
sentientních životních forem - v našem případě - lidí. Jak by sis počínal při dokazování,
že tomu tak je? Pseudotvůrci po dlouhém uvažování a experimentování přišli s ideou
oddělení jednoho z nejzevnějších odrazů původní planety Země a jejím přestěhováním
na současné místo v kontinuu. V té době byl zmíněný obraz ve stavu, který by vaši
vědci nazvali prvotním. Účelem tohoto stěhování a umístění bylo separovat ho od
jakéhokoliv vlivu zdroje jeho původu čili všech ostatních a všeho ostatního. Toto bylo
nutným opatřením, aby se dokázalo, že život jako takový může být zahájen bez vlivu či
přispění kohokoliv, a proto může započít svůj vývoj sám o sobě a sám ze sebe. Takže
při vytváření života do toho není zapojen žádný Bůh, žádné duchovní faktory ani nikdo
jiný.
Potom, co pseudotvůrci s tímto stěhováním uspěli, vzali jednu jedinou organickou či
živou buňku a vložili ji do prvotního oceánu na tomto odraze, který se nyní nazývá
planeta Nula. Vyživovali tu buňku takovým způsobem, aby ji rozmnožili a rozšířili do
mnoha dalších buněk. Vytvořili pro tu buňku, nyní již pro ty buňky, vhodné
biochemické a fyzikální podmínky v oceánu a na planetě Nula vůbec, aby se dále
vyvíjely. Prostřednictvím idejí svých vlastních myslí promítli do těch buněk různé
prvky, které daly impuls pro postupný a zdánlivě evoluční vývoj životních forem od
jedné jediné buňky až ke složitým organickým životním formám, což vyvrcholilo
objevením se různých ryb a oceánských organických tvorů. Z nich byl prostřednictvím
projekce příslušných idejí sentientní mysli pseudotvůrců zahájen postupný vývoj
dalších zvířecích životních forem, ptáků a hmyzu, vedoucí k objevení se těchto
specifických životních forem. Účelem této fabrikace bylo dokázat, že ryby, hmyz, ptáci
a zvířata se vyvíjeli samostatně a sami od sebe, bez jakéhokoliv vlivu a dopadu od
kohokoliv kdekoliv. Chápeš, Petře, v okamžiku, kdy akceptuješ, že všechny tyto
nesentientní životní formy jsou v určité míře závislé na někom sentientním, okamžitě
bys odmítl možnost, že se tyto životní formy vyvinuly samy od sebe. V tom případě bys
musel usoudit, že se život neobjevil sám od sebe a sám o sobě, bez přispění a iniciace
kohokoliv, ale že je produktem nějaké velmi komplikované projekce sentientní mysli.
Takový závěr by zmařil účel, pro který chtěli pseudotvůrci aktivovat negativní stav a
zfabrikovat typické lidi. Pro ně bylo životně důležité dokázat, že se sentientní život
vyvíjí z nesentientních životních forem evolučním způsobem, a ne opačně: že všechny
nesentientní životní formy jsou produktem a reflexí aktivit sentientní mysli, v tomto
případě Mé Absolutní Sentientní Mysli.
Zde máš opět příslovečnou pozici vzhůru nohama, kterou bylo potřebné nastolit, aby
negativní stav došel ke své škodlivé plodnosti. Jinými slovy, jestliže v pozitivním stavu
je vše určováno a vše vzniká na základě aktivit sentientní mysli a v absolutním smyslu
na základě aktivit Mé Absolutní Sentientní Mysli, pak v tom případě v pseudoživotě
negativního stavu a v jeho konečném produktu - v lidském životě - je zapotřebí
uspořádat vše tak, aby to vytvářelo nesporný dojem, založený na vědecky
pozorovatelných faktech, že nic není závislé na aktivitách sentientní mysli, ale že to má
svůj vlastní nezávislý život. A nejen to, ale že se sentientní mysl lidí vyvinula z nižších
životních forem, vlastně ze slovutné jedné organické buňky, tak příhodně umístěné do
oceánu na planetě Nula a ovlivňované pseudotvůrci, a ne naopak.
Samozřejmě, jak víš z geologické a paleontologické historie planety Nula, v tomto tak
zvaném evolučním procesu došlo k mnoha neúspěchům. Nebudeme zacházet do
povahy těchto neúspěchů, neboť účel této rozpravy je jiný. Zde budujeme základ, na
kterém lze dát nejsprávnější a nejvhodnější odpověď na tvou otázku, Petře, a jak se to
všechno týká současného stavu věcí.
Podvod a klam pseudotvůrců za tohoto uspořádání je jasný. Za prvé, oni byli těmi, kdo
umístil onu jednu živou do prvotního oceánu na této planetě. Za druhé, ta buňka byla
vzata ze zvířecích forem existujících jako projekce sentientní mysli na fyzické planetě
Zemi. Za třetí, původ té jednotlivé živé buňky, jakož i všech ostatních buněk ve jsoucnu
a bytí, byl počátečně vytvořen z Mých Absolutních Idejí při tvoření sentientních
životních forem. Za čtvrté, již vytvořené sentientní entity produkovaly své vlastní ideje
různých životních forem jako reflexi jedinečných a specifických procesů své duševní
činnosti, obsažených v myšlenkách, emocích, pocitech, myšlení, chtění, náklonnostech
atd. Takže ať na celý projekt pseudotvůrců pohlížíš jakýmkoliv způsobem, ať se vám
na vaší planetě jakkoliv zdá, že všechny nesentientní životní formy jsou nezávislé na
aktivitách sentientní mysli, ve své konečné funkci jsou všechny závislé na aktivitách
sentientní mysli a v absolutním smyslu na aktivitách Mé Absolutní Sentientní Mysli.
Tento faktor závislosti lze dokázat na typu zvířecích životních forem existujících na
vaší planetě a na tom, jak zvířata reagují na lidi v důsledku duševní činnosti lidí. Jak víš,
v pozitivním stavu mají a promítají všechny sentientní entity jen pozitivní, laskavé,
jemné a milující, pečující a ohleduplné myšlenky, emoce, pocity, náklonnosti a všechno
ostatní pozitivní a dobré, co se nachází v jejich duchu a v jejich duši. Souvztažné
faktory těchto rysů a charakteristických znaků mohou odrážet jen to, čím jsou a co
promítají tyto entity. Z toho důvodu se zvířecí formy pozitivního stavu jeví v důsledku
zpětné vazby jako krásné, jemné, milé a vůbec pozitivní.
Na druhé straně je v negativním stavu a v lidském životě na planetě Nula situace jiná.
Zde jsou zvířata souvztažnostmi a reflexemi duševních procesů, které jsou ve většině
případů negativní, násilnické, nenávistné, dravé, surové, bezohledné, netrpělivé,
zuřivé, zbabělé, teritoriální, sobecké, chamtivé, necitlivé atd. Naproti tomu Můj vliv a
přítomnost Mých představitelů a ostatních Mých lidí na planetě Nula umožňuje, aby se
některé zvířecí životní formy podobaly těm, které se vyskytují v pozitivním stavu.
Důvodem toho, proč hovoříme, že se jim podobají, a ne že jsou stejné, je to, že drtivá
přítomnost a kondenzace negativního stavu na planetě Nula má negativní vliv i na tyto
typy zvířat. Proto nejsou tato zvířata přesně taková, jaká se vyskytují v pozitivním
stavu. Dokonce i v jejich případě jsou za určitých okolností velmi často v jejich chování
přítomny některé výše popsané negativní charakteristické rysy. Toto je jasnou reflexí
lidské mentality, která může v různé době či dokonce současně projevovat jak
pozitivní, tak i negativní myšlenky, pocity, emoce, náklonnosti atd.
Jak z těchto příkladů vidíš, bez ohledu na zdání, které ti říká, že zvířata na vaší planetě
mají svůj vlastní, nezávislý život, jejich funkce i možnost, že vůbec existují, je závislá na
přítomnosti lidí a na jejich duchovních, duševních, fyzických a všech ostatních typech
aktivit. Takže při hodnocení faktoru možností, že vaše zvířata mají nezávislou
inteligenci, racionalitu, senzitivnost, pocity či cokoliv tak typicky lidské či mající
sentientní mysl vůbec a že jsou schopna sama od sebe a sama o sobě reagovat na
některé typy potřeb lidí, je nutné si uvědomit, že to, na co reagují, nevychází z jejich
niterných schopností tak působit, ale je to z projekce sentientní mysli a z očekávání,
která do nich vkládají lidé. Z idejí poskytování možných služeb lidem a ostatním
sentientním entitám byly zformovány zvířecí instinkty, které umožňují zvířatům
reagovat na podněty prostředí a na projekce lidských duševních procesů. Proto se zdá,
jako by zvířata měla nějaké elementární či dokonce rozvinutější duševní schopnosti,
podobné sentientní mysli. Zatímco ve skutečnosti jsou tyto situace odrazem a
souvztažností sentientních duševních schopností, které ty pozorovatelné schopnosti ve
zvířatech udržují.
Doporučovalo by se vám tedy nepřipisovat zvířatům něco, co nemají. Vašimi
vědeckými výrazy se to nazývá antropomorfizace zvířat, což znamená připisování
lidských duševních anebo jakýchkoliv jiných charakteristických rysů zvířatům. Díky
povaze jejich instinktů mohou být některá zvířata cvičena k tomu, aby reagovala na
lidské duševní a fyzické stavy a aby se stala varovným majákem při prevenci takových
stavů. Pro svůj instinkt či pud a citlivost na signály, které přicházejí z jejich lidského a
geografického prostředí, z energií, které okamžitě předcházejí jakýmkoliv neobvyklým
událostem, jsou schopna na ty události reagovat obranným způsobem. Tuto reakci lidé
charakterizují jako předtuchu a předvídání. Avšak ve skutečnosti v tomto stavu nejde o
něco, co je vlastní zvířatům samo o sobě a samo od sebe, ale o instinktivní prvek v nich,
který jim dovoluje reagovat na ty energie, jež předcházejí jakékoliv události. Takže
řekněme to ještě jednou: reagují na zevní podněty, a ne na niterné dispozice, které by
jim umožňovaly samostatně hodnotit a určit situaci.
V lidském pojímání faktorů, popsaných výše, o původním účelu, kvůli kterému se
objevily zvířecí životní formy, se tento účel vytratil. Ve skutečnosti to tak pseudotvůrci
učinili záměrně, aby lidé neměli žádnou možnost dospět k těmto závěrům o zvířecích
životních formách. Na jedné straně bylo nevyhnutelné pro lidi předpokládat, že zvířata
mají svůj vlastní život, nezávislý na duševních aktivitách sentientní mysli; a na druhé
straně - protože vidí a mají zkušenost z chování a konání zvířat - by lidé předpokládali,
že v určitém smyslu se z nějakých důvodů vyvinuli evolučním procesem ze zvířat, bez
jakékoliv účasti Inteligence či Duchovní Entity, která by naplánovala do nejmenších
podrobností úplně všechno, z čeho se uskutečnil sentientní život. V tomto smyslu, bez
ohledu na to, jak pozitivní či užitečná zvířata lidem připadají, jejich funkce na této
planetě je to, aby sloužila v rukou negativního stavu k vyvrácení existence čehokoliv
duchovního či nezávislého na evolučních a přírodních silách.
Nicméně jde ještě o něco jiného. Týká se to spíš domácích mazlíčků, na kterých lidé tak
lpí, a netýká se to jiných zvířat vůbec. Jde zde o faktor vzájemné závislosti. Přijetím
určitých typů zvířat do svých domácností, vyjmutím z jejich specifického prostředí,
učinili lidé své domácí mazlíčky na sobě závislými. Současně na základě faktoru svého
vlastního lpění na svých domácích miláčcích se lidé stali na nich také závislými. Tím
lidští tvorové posílili své negativní tendence být při naplňování svých emocionálních či
jakýchkoliv potřeb závislí na něčem zevním, co je mimo ně, v tomto případě na svých
domácích miláčcích.
Jak tedy z tohoto faktu vidíš, funkcí zvířat v tomto ohledu je z pozice negativního stavu
držet lidi ve stavu závislosti na zevních faktorech, a ne na jejich niterných duchovních
faktorech. Jen co uvykli faktu, že jejich emocionální potřeby či jakékoliv potřeby
naplňuje někdo jiný nebo něco jiného zvenku, v tomto případě jejich domácí
miláčkové, jejich schopnost niterného nezávislého spoléhání se na sebe zakrňuje, a na
základě toho faktoru si uzavírají cestu k svému nitru, kde existuje a je k dispozici
všechno potřebné pro jejich život, ať je to cokoliv, aby mohlo být naplněno
nejvhodnějším a nejpotřebnějším způsobem.
Tato situace jasně naznačuje, že přirozeností lidského života je neustále vyhledávat
všechny formy závislosti na někom jiném či na něčem jiném. V rukou negativního
stavu slouží zvířata, a zejména domácí miláčkové, tomuto účelu dobře.
Takže k jakému užitku slouží zvířata v lidském životě? jinému účelu slouží zvířata jako
taková a jinému domácí miláčkové.
Zvířata na planetě Nula jsou konkrétní ilustrací a demonstrací zevnější manifestace
různých lidských náklonností, emocí, pocitů a přirozenosti negativního stavu a
lidského života, poskytující všem ostatním důležité vstupní informace o tom, jaký druh
myšlenek, pocitů, emocí, náklonností či životního stylu obecně si naprosto nikdy
nezvolit. Současně jasně ilustrují důsledky takových negativních a nezdravých
charakteristických rysů pro prostředí, ve kterém lidé a tvorové negativního stavu sídlí,
a jaká je zpětná vazba pro jejich tvůrce. Negativní duševní projekce, které umožňují
v tomto případě život zvířat, produkují negativní zpětnou vazbu pro ty, kteří vytvářejí
jejich projekce, čímž posilují jejich negativitu a kupí na sebe jejich duševní a všechny
ostatní problémy. Pokud dostanete zpětnou vazbu od svých vlastních negativních
projekcí - koneckonců, v takovém případě není možný žádný jiný typ zpětné vazby než
negativní - vaše negativita se kupí a díky tomu faktoru se i všechny vaše problémy
posilují a hromadí. Tato zpropadená sebenapájející se smyčka negativního stavu
v lidském životě je dobrým příkladem toho, jak by se život neměl nikdy pojímat,
prožívat, praktikovat či prostě žít. A protože zvířata na planetě Nula svým vlastním
chováním a skutky tuto situaci odrážejí, je v tomto smyslu jejich užitek v ilustrování a
demonstrování tohoto faktoru.
Je něco pozitivního v působení zvířat na planetě Nula? Ano i ne. Část ‚ano‘ této
odpovědi je obsažena ve faktu, že zvířata přispívají tím či oním způsobem k ekologické
rovnováze planetárního prostředí, ve kterém může a smí lidský život prosperovat.
Poskytují tedy něco, pomocí čeho jsou lidé schopni ilustrovat přirozenost svého
lidského života. Kromě toho, některá zvířata slouží jako potrava v lidské spotřebě, aby
poskytla nutné energie jejich tělům, ve kterých mohou jejich duch a duše manifestovat
svůj život. Část ‚ne‘ této odpovědi je ve faktu, že lidský život je založen na principech
negativního stavu. Takže všechno, co přispívá k náležité manifestaci lidského života, se
stává přispívajícím faktorem pro zachování negativního stavu.
Pokud jde o domestikovaná zvířata či domácí mazlíčky, kromě dobře cvičených psů,
poskytujících svým pánům zdravotnické služby (slepcům, duševně, fyzicky a jinak
postiženým lidem a při podobných stavech), jejich užitek je ve faktu, že ukazují
následky vzájemné závislosti a jaký může být lidský život komplikovaný a k čemu vede
taková závislost na zevních faktorech a co pro lidi v jejich osobním životě vytváří. Do
tohoto okamžiku se z pozice pozitivního stavu považovalo držení zvířat v lidském
prostředí z jakýchkoliv jiných důvodů, než je lpění na nich nebo prostě jejich vlastnění
nebo hraní si s nimi, za neškodné obtěžování.
Avšak v okamžiku, kdy se lpění na nich stane zvykem až do bodu úplné závislosti na
nich, takže cítí, že nemohou bez nich žít či být, pak v takovém případě to už není
neškodným obtěžováním, ale skrz naskrz nadvládou negativního stavu. Nezapomínejte
na jeden důležitý fakt: na planetě Nula se, zejména v současné době, mohou všechna
zvířata, a hlavně domácí mazlíčkové, stát mocným nástrojem v rukou sil negativního
stavu, aby nepříznivě ovlivňovala a manipulovala lidmi a komplikovala jejich život.
Nezáleží na tom, nakolik se majitelé se svými zvířaty těší, nezáleží na tom, do jaké míry
navenek slouží svým pánům pro nějaké potěšení nebo pro poskytnutí něčeho za
zdánlivě pozitivním účelem, přesto jsou z negativního stavu, a proto je síly negativního
stavu mohou využít pro svoje vlastní záměry.
Dalším ilustračním a demonstračním účelem, pro který bylo lidem dovoleno držet si
ochočená nebo domácí zvířata, je odrážení na konkrétních příkladech, že pokud má mít
negativní stav nějakou šanci uchytit se ve svém vlastním pseudojsoucnu a pseudobytí,
potřebuje, aby ho milovali a starali se o něj. Tento faktor zobrazuje a demonstruje
jeden rozhodující a velmi důležitý princip: že nic nemůže žít, být naživu, fungovat a
manifestovat svou přirozenost, pokud to sentientní mysl nemiluje a nestará se o to.
Aby se ilustroval a demonstroval tento princip, některé sentientní entity, jak víš, Petře,
souhlasily na základě své vlastní svobodné vůle a volby také s tím, že budou milovat a
starat se o negativní stav, jako i o všechny formy manifestace jeho pseudoživota. Bez
takové lásky a péče by negativní stav a ani žádný jiný stav či život vůbec neměl žádnou
šanci dospět do své vlastní nepříznivé zralosti a utkvět ve vědomí sentientních entit, a
tak se stát svou vlastní nezávislou pseudorealitou, která se z praktického stanoviska
sama sobě jeví jako vlastní pravá realita. Tím, jak lidé milují a pečují o své mazlíčky,
kteří mají v obrovské většině výlučně negativní souvztažnost, velmi dobře ilustrují a
demonstrují tuto lásku a starostlivost o negativní stav. Užitek, jaký poskytují domácí
zvířata celému Stvoření a pseudostvoření, je v této ilustraci a demonstraci.
Pokud jde o Mé reprezentanty na planetě Nula a o jejich konkrétní zaměstnávání se
svými mazlíčky, jejich situace by mohla být vratká a nebezpečná v tom smyslu, že
jestliže renegáti nemají k dispozici žádný jiný přístup, jak je nepříznivě ovlivňovat čili
jimi manipulovat nebo jak učinit jejich život mizerným, využijí jejich mazlíčky k tomu,
aby se k nim dostali. Toto se odnedávna stalo důležitým faktorem. Jak si pamatuješ,
Petře, po tvém příchodu do ruské Moskvy ti bylo sděleno, že byl nastolen nový milník a
uvedeno do pohybu něco zcela odlišného. To docela mění způsob působení každého,
ale zejména renegátů. Za tohoto předpokladu se změnila i funkce zvířat a domácích
miláčků. A protože tato zvířata jsou v určitém smyslu jejich tvory, renegáti je budou
využívat k tomu, aby se k vám dostali a vyvolali u vás nějaké komplikace a nevhodná
zasahování.
Jak si pamatuješ, bylo vám řečeno, že vaše energie jsou velmi potřebné při spolupráci
se členy Nového vesmíru a s pseudotvůrci. Protože si síly negativního stavu uvědomují,
že vaše energie jsou potřebné pro tuto důležitou práci, budou se jakýmikoliv
prostředky snažit odlákat vás na vedlejší kolej, aby vás zapojili do nějakých zbytečných
a marných aktivit, které by vyčerpaly vaše energie, a tak znemožnily přístup
k čemukoliv jinému. Vaši domácí mazlíčci budou tomuto účelu sloužit velmi dobře. Jen
se podívejte, kolik zájmu, času, úsilí, různých zdrojů, peněz a ostatních věcí věnujete
svým miláčkům. To všechno si vyžaduje vaše energie. Vaším angažováním se
v takových aktivitách v zájmu svých miláčků se zbytečně promrhají vaše energie.
Nejsou vkládány do vaší práce pro Mne ve snaze spolupracovat se členy Nového
vesmíru a s pseudotvůrci.
Kromě toho, jak si pamatuješ, Petře, vždy, když hovoříš s někým, kdo má domácí
mazlíčky, takový rozhovor se nutně zvrtne na povídání o tom, jací jsou roztomilí, jak
rozkošní, líbezní a že je považují za svoje miminko nebo dětičky. Takový rozhovor lze
považovat za vychytralý prostředek, odvádějící od různých záležitostí, prostředek,
který vypracoval negativní stav. Je to mrháním vzácné energie a času, které by mohly
být využity mnohem produktivnějším a užitečnějším způsobem. Například
v telefonickém rozhovoru, když lidé, kteří jsou u tebe na návštěvě, volají domů, jednou
z jejich prvních otázek je: Jak se má můj miláček? Znační čas prostě tráví hovorem o
svých mazlíčcích, jako by v jejich životech neexistovalo nic důležitějšího než jejich
miláčci. A toto je past negativního stavu, která má nepříznivý vliv i na Mé představitele,
kteří vlastní taková domácí zvířátka. Naneštěstí si vědomě neuvědomují, že jejich lpění
na miláčcích je účinným nástrojem v rukou negativního stavu, a v současnosti zejména
v rukou renegátů, aby tajně ovlivňovali jejich životy, a tak je okrádali o jejich životní
energie, které je potřebné vkládat do jejich snahy spolupracovat se členy Nového
vesmíru a s pseudotvůrci. Jejich lásku a péči o své miláčky můžete v určitém smyslu
chápat jako lásku a péči o negativní stav. A toto je duchovně velmi nebezpečný aspekt
takové lásky a péče.
Tedy, jak víš, Petře, není Mou věcí přikazovat či nařizovat komukoliv, co má dělat, jak
to má dělat, jaký má být, co má mít anebo co mít nemá. Každý z vás může být anebo
smí dělat, anebo smí mít cokoliv, co chce. Avšak nezapomínejte na své priority. Také
nezapomínejte na lidskou tendenci ospravedlňovat své vlastní preference; v tomto
případě to, proč potřebují vlastnit domácí miláčky. Protože jste Mne v tomto ohledu
prosili o radu, kvůli současně existující duchovní situaci a kvůli tomu, co všechno
s sebou přináší a jaká je vaše pozice a jaký je účel, bylo by pro vás i pro nás všechny
mnohem prospěšnější a lepší, kdybyste se vzdali touhy mít takové domácí mazlíčky,
anebo aspoň toho, že byste již víc neměli žádná domácí zvířátka poté, co současná
vyčerpají přirozeným způsobem svůj pseudoživot (pokud, samozřejmě, váš zdravotní
nebo duševní stav není natolik vážný, že by opodstatňoval jejich vlastnění). Tato rada
je v zájmu vaší vlastní ochrany a vašeho bezpečí. Toto není nařizováním či
přikazováním.
Chci jen to, abyste věděli, že nemáte absolutně ani ponětí, co znamená či představuje
životní fáze, do které jste nedávno vkročili. V této fázi budou zvířata a vaši mazlíčkové
využíváni k ohrožování a rušení vaší práce pro Mne a budou vás okrádat o vaše vzácné
energie, které jsou potřebné na tuto práci víc než kdykoliv předtím. Pouvažujte o tom a
učiňte své vlastní volby. Avšak neztěžujte si na důsledky jakýchkoliv takových voleb. A
toto je všechno, co je potřebné v této době o této věci říci.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za toto rozsáhlé pojednání. Mnohým čtenářům tohoto
dialogu se pravděpodobně nebude líbit, co se v něm oznamuje ohledně jejich domácích
mazlíčků. Velmi se obávám, že mne obviní z promítání mých vlastních předsudků a
zaujatosti, jaké mám vůči zvířátkům, a zejména vůči domácím miláčkům. Je možné, že
si budou myslet, žes to nebyl Ty, kdo řekl všechny tyto věci, ale že jsou to moje vlastní
osobní výmysly.
Pán Ježíš Kristus: Což o to, taková obvinění či cokoliv tohoto druhu jsou, Petře,
naneštěstí někdy nevyhnutelná. Jak jinak můžete zdůvodnit své potřeby vlastnit
domácí miláčky či cokoliv jiného, než tím, že budete považovat cokoliv, co je v rozporu
s těmito potřebami anebo s vaším ulpíváním, za nepravdivé, a v tomto konkrétním
případě, za nepocházející ode Mne? Jak víš, jedním z hlavních důvodů, proč vedeme
tyto dialogy, bylo to, aby se v jejich čtenářích aktivovalo uvědomění různých
záležitostí, na kterých potřebují pracovat, neboli aby učinili správné volby. Je zjevné, že
pokud se někdo, kdo vlastní domácí mazlíčky, v tomto ohledu na základě našich
výroků urazí, pak to jen znamená, že taková osoba má vážné problémy, na kterých
potřebuje pracovat - samozřejmě, pokud se tak odhodlá na základě své vlastní
svobodné vůle a volby. Tyto Dialogy a to, co obsahují, může každý, kdo je čte,
považovat za příležitost napravit své cesty, zkorigovat či odstranit své problémy -
pokud by zjistil anebo jestli by poznal, že je má. Protože jste konec konců lidé, i když
jste Mými představiteli, přece jen máte jako lidští tvorové ve své povaze problémy a
všechno, co je tak specificky obsaženo v lidské přirozenosti. Ta přirozenost je snadno
ovlivnitelná negativním stavem. Formou těchto Dialogů a v tom, co obsahují, je vám
poskytnut nástroj takové problémy si uvědomit s příležitostí jejich napravení. Zda se
této příležitosti chopíte, anebo ne, závisí výhradně na vás. Ani Já, ani nikdo
v pozitivním stavu vás nebude odsuzovat za to, co si v tomto ohledu zvolíte. Udělejte,
co pro sebe uznáte za vhodné. Nezapomínejte však na následky.
Peter: Děkuji Ti za toto připomenutí. Je dnes ještě něco, co bys chtěl okomentovat?
Pán Ježíš Kristus: Jeden stručný komentář ohledně tragédie, která se odehrála před
dvěma dny v Minsku, v Bělorusku. při této tragédii zahynulo 54 či více většinou
mladých lidí tak, že se navzájem udupali v panice během masového
(několikatisícového) shromáždění, aby oslavili Den piva (pití piva). Jak víš, náhle a
téměř zčistajasna se nad náměstím, kde byli shromážděni, objevil temný mrak a
několik minut se na ně vylévala průtrž mračen s kroupami. V panické snaze uniknout
se navzájem udupali k smrti. I když k takovým fenoménům dochází při masových
shromážděních během sportovních událostí, pravě tento byl unikátní v tom, že
zmíněný mrak se objevil jen nad náměstím, kde se konalo to shromáždění, a nikde
jinde, a to tak, jako by někdo pečlivě naplánoval, aby k této tragédii došlo. Mohu tě
ujistit, Petře, že bylo naplánováno, aby se to stalo.
Pro vaši informaci, v té chvíli došlo k určité události v jedné z pseudodimenzí renegátů
- v dimenzi, která souvztaží s městem Minsk v Bělorusku - během jejich vnitřní
potyčky. V průběhu této potyčky došlo k výbuchu násilí vůči jedné z jejich skupin,
která se pokoušela oddělit od ostatních a nastolit vlastní nezávislost. V důsledku toho
byla rozdrcena a uvězněna v jednom z jejích hlubokých pekel. Aby doplnili stav, se
kterým ta skupina souvztažila anebo který zaujímala, bylo potřebné zinscenovat
katastrofu, během které by zahynulo několik lidí mladé krve, aby tak převzali místo
těch, kteří byli rozdrceni a uvězněni v peklech. Jak sis povšiml, měla oslava negativní
charakter, protože jejím úmyslem bylo oslavovat něco, co nemělo žádnou pozitivní
konotaci - alkohol. Odtud tedy odměna negativního charakteru ve formě odplaty.
Ta událost je kromě toho další formou ilustrace a demonstrace prohnilého charakteru
masových shromáždění, která nemají žádnou pozitivní konotaci, ale jsou divoká,
bouřlivá, šílená, nepředvídatelná a úplně iracionální - což je typické pro přirozenost a
životní styl negativního stavu. A toto je vše, co jsem nyní chtěl k této události říci.
Ohledně této tragédie je toho víc k probrání, ale je předčasné to zjevit. Toto byl velmi
dlouhý dialog, Petře. Pokud nebude naznačeno jinak, navrhoval bych, abychom si
udělali v našich rozmluvách několik dnů přestávku. Běž v pokoji, Petře, a užívej si
svého pobytu s Ludmilou a Viktorem v ruské Moskvě.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvé příspěvky, týkající se těchto záležitostí.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog1.html