STO ČTVRTÝ DIALOG

13. září 1999



Peter: Nyní se po nějaký čas zabývám filosofickou povahou posledních dialogů. Osobně se mi velice líbí, ale je to jen má osobní záliba. Zajisté vím, že mnozí čtenáři těchto Dialogů v nich dávají přednost sledování rozprav o mnohem praktičtějších záležitostech každodenního života na planetě Nula. Již jsme tu měli jednu stížnost na těžkosti při chápání některých z těchto Dialogů. Taktéž jsem slyšel mluvit o tom, že někteří čtenáři dávají přednost praktickým tématům každodenního života, na které by byli rádi upozorněni. Je tu nějaký komentář k těmto mým starostem či cokoli jiného z Tvé strany, než půjdeme ke konkrétním otázkám?

Pán Ježíš Kristus: Podívejme se, Petře, na tuto záležitost následovně: Když se zabýváme záležitostmi multiversálního významu; když se dotýkáme témat, jež se vztahují ke spletitému uspořádání Stvoření a složitosti pseudostvoření; když hovoříme o něčem takovém, jako je povaha Absolutna a o podobných životně závažných a důležitých tématech, je nevyhnutelné zajít do jejich filosofických aspektů, protože jen takovým typem metody zabývání se jimi můžete dospět k nějakému náležitému pochopení toho, co jsou vůbec zač. Mohu vás ujistit, že neexistují žádné jiné metody lidské rozpravy či prezentace, které by byly s to náležitě sdělit pravý význam těchto záležitostí. Nezapomínejte na jeden důležitý fakt: V realitě veškerého jsoucna a bytí neexistuje nic kriticky závažnějšího a důležitějšího než náležité pochopení těchto záležitostí. Na jejich správném pochopení a pojímání závisí a je založena pozice každého v Mém Stvoření. Z této pozice mohou mít ke Mně ten nejvhodnější vztah.

Jedním z hlavních důvodů, proč se potřebujeme zabývat těmito typy témat či záležitostí a zabývat se jimi čistě filosoficky nebo, abychom byli přesnější, čistě duchovně-filosoficky a zabývat se jimi z vaší pozice na planetě Nula, je za účelem ustanovení náležité základny, na níž se v příhodný čas bude moci účinně a úspěšně provést odstranění a/nebo náprava veškerých zkreslení a nepravdivostí v životě lidských tvorů. Dokonce i pokud by mnozí z vás prohlašovali, že mají těžkosti při chápání toho, co tyto typy dialogů obsahují, nebo že jim nerozumí vůbec, jejich čtením přesto přispívají k vybudování takové základny. Z našeho stanoviska jsou tyto typy témat závažnější pro konečné odstranění negativního stavu než kterákoli jiná témata. Ačkoli z pozice vašeho vlastního osobního a individuálního života, způsobu, jakým potřebujete či je potřeba, abyste žili svůj život v roli Mých představitelů, jsou praktické záležitosti vašeho života obecně také důležité a významné, nicméně pro globální multiversální potřeby jsou naše duchovně-filosofické diskuse potřebnější a žádoucnější než jakékoli jiné.

To ale nyní neznamená, že se od nynějška budeme těmto typům praktických rozprav vyhýbat. Jak a pokud bude třeba, budeme se jimi zabývat souběžně s jinými. Na druhé straně berte v úvahu typické uspořádání typické lidské mysli, jak byla původně zfabrikována pseudotvůrci. Celkem vzato u většiny lidských tvorů jejich mysl má sklon opírat se o něco a dávat přednost něčemu, co je jim důvěrně známé. Protože jejich život byl uspořádán tak, aby pečovali o své každodenní snesitelné přežití na planetě Nula, jejich mysli taktéž dávají přednost jen zabývání se předměty a chápání předmětů vztahujících se k tomuto přežití čili k praktickým záležitostem tohoto přežití. Takové věci jsou jim důvěrně známé. Takto to záměrně nastavili ti, co původně zfabrikovali lidské tvory, aby lidští tvorové měli ve většině případů vrozené těžkosti při chápání předmětů multiversálního významu vyžadujících duchovně-filosofické myšlení; a z tohoto důvodu by se vyhnuli potřebě či zcela odmítli potřebu takového myšlení, aby v průběhu rozvažování o nich nevyhnutelně neobjevili reálnou pravdu o všem ve jsoucnu a bytí. Pokud by byli s to tak učinit, neexistovala by pro negativní stav žádná možnost ustanovit svůj pseudoživot na příliš dlouhé časové období.

Avšak ve vašem konkrétním případě jako Mých představitelů na planetě Nula se potřebujete trénovat ve způsobu myšlení, který by přesáhl typický lidský způsob - důvěrné známosti a praktičnosti vašeho zevního každodenního typu života. Ti z vás, kdo mohou mít těžkosti v tomto ohledu, by během čtení těchto dialogů měli Mne osobně požádat, abych vám pomohl získat náležité pochopení toho, co obsahují, a toho, jak by taková témata mohla přispět k vašemu duchovnímu pokročení a zlepšení vašeho veškerého života (duchovního, duševního, společenského, profesního, fyzického, hmotného atd.). Nikdy nezapomínejte, že ve vás existuje zvláštní typ intuice, jenž vám může pomoci náležitě a plně pochopit, co je v takových dialozích obsaženo. Tím, že Mne v tomto ohledu požádáte o pomoc, spustím tu část vaší intuice, která je zasvěcena takovým schopnostem porozumění.

Na druhé straně v probírání čistě praktických záležitostí vašeho každodenního chování a žití existuje určité duchovní nebezpečí. Jak víte, chování a životní styl každého jsou vrozeně zosobněné a individualizované. Proto je odpovědností každého, aby sám objevil, jaký by byl nejlepší způsob chování a životního stylu pro každého jednotlivého jedince. Poskytnout v tomto smyslu lidem všeobecné, všezahrnující návody, jak mají žít svůj život, by podporovalo jejich závislosti na vnějších podnětech. V takovém případě byste měli co do činění s faktory vnucování, tak typickými povaze negativního stavu a života lidských tvorů. Jak jste si vědomi, většina lidí má ráda, když se jim řekne, co dělat, jak to udělat, jak se chovat, jak navazovat vztah atd. Nechtějí myslet sami od sebe a nechtějí za sebe nést odpovědnost. Takto byl původně lidský život uspořádán. Jak také víte, veškeré metody, návody a praktiky, které mají tuto všezahrnující všeobecnou povahu, jsou úplně a zcela zahrnuty pod negativní stav. Proto někomu radit, jak má vyřešit své problémy či jak má žít svůj život nebo jak se má chovat anebo jaký postoj zaujmout, by znamenalo pozvání negativního stavu do vašeho života a opanování negativním stavem. Tento fakt platí jen u Mých reprezentantů. Nehovoříme zde o jiných lidských tvorech, kteří v současné době nemají žádný jiný způsob fungování. Nejprve si v tomto ohledu potřebují uvědomit svou nepříjemnou situaci a potřebují dostat alternativu pro vyřešení svých problémů, ať jsou jakékoli. Pokud přijmou tuto alternativu, pak tehdy a jedině tehdy lze vůči nim uplatnit činitel individuality a zosobnění.

Jiným nebezpečím při probírání těchto praktických záležitostí je to, že vy, jako Mí představitelé, můžete bezděčně vyvolat potřebu vaší typicky lidské povahy být závislí na tom, o čem se hovoří prostřednictvím těchto Dialogů. Protože lidská část vaší přirozenosti je náchylná očekávat, že se poví či poradí o těchto praktických záležitostech, chytili byste se do pasti navrácení se zpět ke způsobu, jaký byl předtím, než jste se stali Mými představiteli. Jinými slovy byste sami o sobě nepodnikli žádný krok nebo byste se nesnažili vyřešit své vlastní problémy svým vlastním úsilím, aniž byste kohokoli jiného požádali o pomoc tak učinit.

Vezměme například v tomto ohledu tvou zkušenost, Petře. Před několika dny jsi byl požádán o pomoc či radu při řešení něčího velmi osobního problému. Nehledě na fakt, že každému z vás bylo řečeno, že bude vaší osobní odpovědností, abyste pracovali na svých problémech po svém s pomocí ode Mne a od členů vaší duchovní rodiny a Nového vesmíru ve vás, někteří z vás stále ukazují sklon běžet za Petrem nebo někým jiným, aby tak mohli vyřešit vaše problémy za vás, nebo přinejmenším aby vás zaměřili správným směrem pro jejich řešení. V takovém sklonu existuje dvojí nebezpečí. Za prvé podporuje vaši závislost na někom jiném, a tím postupně zakrňuje vaše vlastní schopnost řešit své vlastní problémy, čímž se z vás dělají otroci negativního stavu; za druhé byste se neodvážili odmítnou jakoukoli takovou radu, pokud přichází kupříkladu od Petra a Petre je přenašečem Mého Nového zjevení, pak v takovém případě by oponování jemu znamenalo oponování Mně. A kdo by se odvážil oponovat Mně?

To teď vůbec neznamená, že byste se měli z tohoto důvodu vyhýbat sdílení svých problémů či čehokoli jiného s jinými příslušníky Mých představitelů. Za účelem poučení je vhodné je sdílet. Problém začíná jen tehdy, pokud neučiníte ani jeden smysluplný pokus sami po svém řešit své problémy žádajíce Mne osobně, nezávisle na komkoli, abych vám pomohl nakládat s vaším životem v souladu s vašimi nejlepšími schopnostmi a do plnosti vašich možností.

Je však třeba, abyste byli opatrní při sdělování vašich záležitostí a ve způsobech, jakými jste byli s to vyřešit své problémy či cokoli jste měli. Co by se v takovém případě mohlo stát? Řekněme, že jste obdrželi nějaký typ náhledu a pochopení povahy vašeho problému a toho, jak jít na jeho vyřešení. Pak se na to dotážete někoho jiného nebo sdělíte to, co jste vy sami obdrželi, někomu jinému, kdo je ve vašich očích větší autoritou při řešení problémů, než jste vy sami. Pokud by to měl být například Petr, kdož je přenašečem Mého Nového zjevení a kdož je tedy ve vašich očích daleko věrohodnější v této oblasti než vy sami, a kdož navíc byl také psychologem, což jen posílí váš respekt ke způsobu, jakým by vyhodnotil vaše problémy a k jeho návrhům, jak je vyřešit, pak v takovém případě byste mohli mít nebezpečný sklon přemoci své vlastní nálezy a způsob řešení svých problémů a dali byste přednost Petrovým. Petr, jsa soucitný a mající potíže říci „ne“, by ovšem byl neochotně zavázán vám říci něco o vašich problémech a o tom, jak je vyřešit. I když by se mýlil, což by mohlo být velkou měrou tak, a i když by vaše původní závěry byly správné, stále byste měli sklon poslechnout Petra nebo někoho podobného, než abyste postupovali v souladu s tím, jak jste původně pochopili vaši záležitost a to, jak ji máte vyřešit k vaší plné spokojenosti.

Toto jsou tedy skutečná nebezpečí probírání praktických záležitostí každodenního života, jež ve většině případů mají velice osobní a individuální charakter. Ano, jsou některé praktické záležitosti, které takový charakter nemají. Vztahují se k obecné povaze toho, co to kupříkladu je být Mým pravým představitelem. Pokud je každý z Mých pravých představitelů svým duchem a duší umístěn vprostřed pozitivního stavu, pak je zřejmé, že potřebujeme určit veškeré obecní znaky bytí takovým představitelem a jak se to liší od někoho, kdo je uprostřed negativního stavu či kdo je typickým lidským tvorem nebo typickým agentem negativního stavu. Avšak jejich konkrétní použití v životě každého a to, jak se tyto znaky v každém Mém představiteli projeví, je výhradně mezi Mnou a jím a je to věcí jeho vlastní jedinečné osobní a individuální povahy. Nelze poskytnout ani definovat žádné specifické rysy takového charakteru a chování, protože to bude na odpovědnosti každého, aby ustanovil tento faktor ze svého vlastního nitra - přímo ze Mne či z Mého osobního vkladu.

Jak z této rozpravy vidíte, je velmi zřejmé, že dialogy, které mají čistě duchovně- filosofickou povahu a které se zabývají čistě obecnými záležitostmi vztahujícími se k multiversálnímu stavu událostí a obzvláště k Mé Absolutní Nové Přirozenosti, nemají v sobě takový typ nebezpečí, jako mají dialogy zabývající se určitými takzvanými praktickými záležitostmi. Jste tedy povzbuzováni, abyste byli o trochu více ochotní studovat je intenzivněji a bedlivěji než ty, které jsou zřejmé a nenachází se v nich žádný problém při jejich porozumění. Taktéž nezapomínejte, že je studujete nejen kvůli sobě, ale pro všechny ostatní s vámi spojené, obzvláště z negativního stavu. Nepodceňujte jejich schopnost pojímat to, o čem tyto dialogy vůbec jsou, i když vy Sami někdy hodně podceňujete svoji. Zapamatujte si to!

Ještě jednu věc bych rád připomenul čtenářům těchto Dialogů předtím, než přejdeme ke konkrétním odpovědím na některé z otázek jedinců z Evropy. Ačkoli se tato záležitost velmi silně zdůrazňovala již dříve, nicméně někteří z vás na to stále nedbají a pokračují v porušování požadavků v tomto ohledu. Především jste byli ve vší pokoře a poníženosti Mnou požádáni, abyste nekladli otázky o národech, zemích, místech atd. a o tom, co představují či s čím souvztaží kvůli jejich a vašemu duchovnímu ohrožení, pokud by se vám dostalo takových odpovědí. Zadruhé jste byli požádáni, abyste velmi pečlivě zkoumali, zda vaše otázky mají skutečně multiversální význam a je třeba na ně odpovědět ku prospěchu všech, nebo zda jsou čistě osobní povahy anebo pocházejí z jakési jalové zvědavosti. Bylo vám velmi jasně naznačeno, že je vaší osobní odpovědností, nikoli Petrovou, abyste ve svém vlastním nitru vypátrali, zda vaše otázky mají takový multiversální význam, a tudíž by se měly skrze Petra položit, nebo zda by se nemohly zodpovědět z vašeho vlastního nitra, protože tento význam nemají. Někteří z vás na tento požadavek zjevně zapomněli a vzhledem k tomu pokračujete v kladení tohoto typu otázek.

Vezměme například otázku, jež přišla ze Slovenska od velmi milé, laskavé a upřímné paní (Heleny V.) o cikánech a jejich roli. Je to velmi zajímavá otázka z pozice toho, co se děje v táboře renegátů a pseudotvůrců. Avšak úplná odpověď by ohrozila roli, kterou cikáni v tomto ohledu hrají. Jediné, co se o nich v této době dá říci, je to, že jsou reprezentanty a souvztažností určité frakce renegátů, jejichž rolí je produkovat, způsobovat a projevovat veškeré formy krajní podoby povahy negativního stavu na nejnižší úrovni lidských tvorů. Existuje určitý obrácený souběžný proces probíhající mezi tím, co zobrazují a představují oni, a tím, co představovali a zobrazovali v minulosti židé. Zatímco židé v minulosti představovali a zobrazovali kromě mnoha jiného význam toho, že mají Mé Slovo, jež ve svém niterném smyslu obsahuje nejvyšší možnou úroveň duchovního uvědomění a popis pravé povahy pozitivního stavu; cikáni v současnosti konají totéž, jen z opačného pseudoduchovního aspektu života negativního stavu, tedy řekněme, že v průběhu svých vlastních dějin, jak se rozptýlili mezi ostatní národy stejně jako židé, cikáni se sebou přinášeli vše obsažené v životním stylu negativního stavu a zobrazují a představují pseudoživot svým vlastním chováním a postojem. Vzhledem ke své zvláštní roli v současnosti fungují jako napřažená silná pěst renegátů, která má rušit, jak jen možno, pseudotvůrce a ty země na vaší planetě, které jsou pod jejich vládou nebo vlivem. To je důvodem, že ve Východní Evropě, kde je cikánská populace největší, jsme svědky jakési diaspory, která se na jejich straně odehrává, během níž a jíž se snaží rozptýlit mezi národy a země, které jsou pod vládou a vlivem pseudotvůrců. Takže to nejsou cikáni samotní, ale frakce renegátů, jež toto vše vykonává prostřednictvím cikánů.

Naopak Helenina otázka o významu lidského hlasu a o tom, proč je jím někdo přitahován či fascinován, je docela něco jiného, co má čistě osobní a individuální význam. Ano, je pravdou, že lidský hlas tak, jak zní, když někdo hovoří, může mít významný dopad na každého posluchače. Může mít velmi přitažlivý, příjemný, laskavý, pozitivní, uklidňující, hypnotický účinek nebo může vyvolat pohlavní či smyslové vzrušení. Anebo může být velmi prohnaný, klamný, chladný, odmítavý, zuřivý, nepříjemný, zavrhující, odsuzující, sarkastický a obecně negativní. Co vám tato fakta říkají? Říkají, že lidský hlas jaksi odráží povahu svého nositele. Avšak proč má na vás osobně určitý příjemný, přitažlivý, nebo negativní anebo jakýkoli dopad, je příliš individuální a osobní, aby to mělo nějaký všeobsažný, obecný význam.

Je vaší osobní povinností a odpovědností objevit důvod, proč má něčí lidský hlas na vás takový dopad. Co by se stalo, kdybych vám řekl důvody vaší sexuální či jakékoli jiné přitažlivosti k něčímu hlasu? Především by tento důvod nebyl použitelný na nikoho jiného než pouze na vás osobně a individuálně. Avšak protože jsem ho řekl a protože jsem Absolutní Bůh, Kdo zná vše v Absolutním smyslu, cokoli v jakémkoli ohledu říkám, ať je to cokoli, by se ihned vámi všemi použilo na vaši vlastní situaci. V takovém případě byste se lopotili pod nepravdami a lžemi o vašich vlastních osobních a individuálních důvodech takové přitažlivosti či čehokoli, co byste mohli mít. To je duchovní nebezpečí každé z takových odpovědí, které mají tento individuální a osobní spoluvýznam.

Musíte jasně rozlišovat mezi třemi typy otázek: Prvním typem jsou ty, které mají čistě multiversální význam a odpověď na ně se vztahuje ke každému ve jsoucnu a bytí, pseudojsoucnu a pseudobytí a na planetě Nula, protože obsahuje obecnou multiversální Pravdu z Mé Absolutní Pravdy. Odpovědi na tyto otázky jsou velmi kriticky závažné a důležité, protože poskytují náležité směrnice, dle nichž se má multivesmír dále ubírat. Druhým typem otázek jsou ty, jejichž část by mohla mít nějaký obecný, všezahrnující význam buď pro Mé reprezentanty, či pro pozitivní stav obecně, nebo dokonce pro veškeré Stvoření, a další jejich část má čistě individuální a osobní spoluvýznam. V případě položení takových typů otázek se může ta jejich část, jež má multiversální důsledek, zodpovědět a zodpoví se, jakmile je třeba a pokud je třeba. Avšak jejich individuální a osobní část Já nemohu zodpovědět prostřednictvím Petra, protože na tuto část mohu odpovědět jen v jedinci a skrze jedince, který ji klade. Třetí typy otázek mají jen a pouze individuální a osobní význam. Takový typ otázek by se neměl nikdy klást prostřednictvím někoho jiného, v tomto případě skrze Petra. Odpovědi na ně jsou věcí vztahu mezi Mnou a každým jedincem. Tudíž učte se přicházet s nimi ke Mně, setkávat se se Mnou tváří v tvář ve vašem nitru či intuici nebo v tom, co máte, a požádat Mne, abych vás osvítil, inspiroval a dal vám vhled do důvodů či příčin čehokoli, co máte v tomto ohledu na mysli. Je velmi důležité, že takto činíte.

Nebo vezměte například jednu ze čtyř otázek, které klade Monika J. z České republiky (dříve ze Slovenska). Její otázka je: Je takový fyzický jev, jako je chrápání, způsoben negativní bytostí, s níž potřebujeme pracovat, abyste se tohoto problému zbavili? Má otázka jako tato nějaký multiversální význam? Chrápání je jistě rušivý jev. Je zřejmé, že pokud je rušivé, nemůže mít pozitivní význam. Má tudíž vždy negativní význam, protože jakékoli rušení normální funkce čehokoli, v tomto případě spánku, je způsobeno negativní bytostí. Ano, v peklech existuje kontingent negativních duchů, kteří se specializují na vyvolávání takového rozpoložení připojením se k lidským orgánům dýchání nebo jejich ovlivňováním, krku, úst a všeho ostatního v této oblasti lidského těla, aby tak mohli v lidském životě neustále udržovat všemožné funkční poruchy a rušení, a tím učinit něčí život ubohým a nepohodlným.

Avšak proč někteří lidé chrápou a někteří jiní ne, je věcí jejich vlastních individuálních a osobních důvodů. Měli byste pracovat s těmi negativními bytostmi, které vyvolávají takovéto rozpoložení? To zcela závisí na vašich individuálních a osobních potřebách a upřednostněních. Opakuje se, proč se nezeptat Mne při vaší vlastní komunikaci se Mnou, jak byste měli v takovém případě postupovat. Někdy to potřebuje prostou změnu pozice vašeho těla v posteli, aby toto nepříjemné rozpoložení ustalo. Nebo užít nějaké zevnější lékařské prostředky, které umožňují úlevu tohoto problému. Nebo cokoli jiného, co bude působit jedině u vás a u nikoho jiného.

V tomto bodě, Petře, bych doporučoval, abys formuloval další Moničiny otázky, aby se mohly zodpovědět, jak přicházely.

Petr: Její první otázka se vztahuje k rozpoložení narkózy. Kde se během narkotického spánku, když se provádí nějaký lékařský zásah u Tvých představitelů, nacházejí či přebývají jejich duchové a duše? V jakých dimenzích či světech se nacházejí vedle toho, že jsou v pozitivním stavu? Její druhá otázka: Pokud je v současné době náš duch a duše v pozitivním stavu a pokud by si někdo z nás vybral vzdát se či zanechat Nového zjevení, kdy by pak náš duch a duše byly? V negativním stavu? A pokud by tento duch a duše na základě svobodné vůle a volby učinily rozhodnutí navrátit se zpět ke Tvému Novému zjevení, co by se s takovým duchem a duší událo? Třetí otázku položila telefonicky: Co je rolí Tvých mužských představitelů, pokud je tu vůbec nějaký, při práci s pseudotvůrci v Nové škole ve srovnání s rolemi Tvých ženských reprezentantek, rolemi, jež se široce probíraly v jedno z předešlých dialogů? Její čtvrtá otázka byla zodpovězena výše.

Pán Ježíš Kristus: Během jakéhokoli lékařského postupu, který vyžaduje celkové znecitlivění, zůstává váš duch a duše přímo u vašeho těla, bdící nad ním, aby se zajistilo, že se tomu tělu nestane nic mimo a nad dohodu, která se v tomto ohledu učinila před vaším vtělením se na planetě Nula. Zde je paradox: Narkóza je uměle vyvolané rozpoložení, není přirozená. Cokoli umělé má negativní původ a zdroj. Avšak v takovém případě je použita za dobrým účelem - léčení. Bdělost ducha a duše je za účelem zajištění, že pokud se zvolí, aby se událo vyléčení, nebude tento proces nic rušit. Na druhé straně vzhledem k negativní povaze tohoto postupu může tento být použit negativními bytostmi ke způsobení nějaké škody, potíží a podobných negativních rozpoložení, k nimž nebyl dán žádný předešlý souhlas. Přítomnost ducha a duše je za účelem prevence toho, aby se cokoli takové povahy událo.

Odpověď na druhou otázku by měla být zřejmá z jednoho z dřívějších dialogů, v nichž jsme probírali záležitost milosrdenství a opuštění a otázku Mého učedníka, apoštola Petra o tom, kolikrát by se mělo odpustit svému bratrovi. Především pokud se někdo rozhodne zanechat či odmítnout Mé Nové zjevení následně po jeho počátečním přijetí, duch a duše této osoby nemůže zůstat v pozitivním stavu. Pobyt v pozitivním stavu je u někoho, kdo zpočátku přijal Mé Nové zjevení, možný jen prostřednictvím Mého Nového zjevení. Pokud je ze svého života vypudíte, zavrhnete taktéž pozitivní stav. Tímto faktorem se tedy umísťujete do negativního stavu. Pokud se ze své svobodné vůle a volby rozhodnete navrátit se zpět k Mému Novému zjevení, a tedy ke Mně, a pokud požádáte o milosrdenství a odpuštění, váš duch a duše se dostávají zpět do pozitivního stavu. Není nijak omezeno, kolikrát je toto milosrdenství a odpuštění každému k dispozici. Pamatujete si, co jsem tehdy Petrovi odpověděl a co jsem odpověděl Petrovi nyní? Petrovi tehdy: Nikoli sedm krát sedmkrát, ale sedmdesát krát sedmkrát. Petrovi nyní: Nikoli sedmdesát krát sedmkrát, ale sedmdesátsedm krát sedmdesátsedmkrát. Tuto odpověď můžete uplatnit n scénáře, na které se ptala Monika.

V odpověď na třetí Moničinu otázku o zapojení Mých mužských představitelů s pseudotvůrci ve zvláštním oddělení Nové školy vedle zapojení se Mých ženských reprezentantů nechť je známo, že taktéž hrají důležitou roli v procesu přebudování a přeměny pseudotvůrců. Především prostřednictvím svého čtení a přijímání Mého Nového zjevení učí pseudotvůrce využívat jejich druh logiky pro pochopení všech principů Mého Nového zjevení a toho, jak je rozumovými postupy možné dojít ke správným závěrům o čemkoli, co se vztahuje ke skutečné pravdě. Zadruhé umožňují pseudotvůrcům uvidět náležité spojení mezi logikou, rozumem a intelektem na jedné straně a intuicí, pocity, emocemi a vůlí na straně druhé. A zatřetí zobrazují rovnost principů mužskosti a ženskosti z pozice jejich vlastní mužskosti stejným způsobem, jak to činí Mé ženské reprezentantky z pozice jejich vlastní ženskosti. Je velmi důležité veškeré tyto faktory předložit pseudotvůrcům v procesu jejich učení se stát se spolutvůrci. Všichni Mí představitelé, ať mužští, či ženští, svými osobními příspěvky v tomto procesu napomáhají.

V tomto bodě, Petře, pociťuji potřebu zabývat se některými jinými záležitostmi vycházejícími z dopisu Heleny V. Ačkoli je obsah tohoto dopisu především osobní, některé z jejích starostí se mohou týkat všech čtenářů těchto Dialogů.

Lze zjistit jistý stupeň nepochopení v tom, co někteří z vás uvádějí a předpokládají o tom, jaký typ života by Mí představitelé měli vést, pokud jsou na planetě Nula. Mohlo by to dělat dojem, že váš život je velmi omezující a omezený, nedovolující vám činit některé normální každodenní věci, které dělá většina lidí nebo které považují za nutný doprovod každodenního života anebo odpočinku následujícího po dni těžké práce. Jedná se skoro o pocity viny z konání věcí, o nichž si myslíte, že byste je neměli dělat, protože domněle odporují požadavkům Mého Nového zjevení vztahujícím se ke způsobu, jakým byste měli žít svůj každodenní život.

Ano, jsou jisté věci, které byste nikdy neměli dělat či mít. Jednou z nich je, že asi dva nebo tři lidé z vás stále pokračují v kouření nebo v tom, že si občas dají sklenici nějakého alkoholického nápoje v jakémkoli jeho množství a stupni. Tento problém je nyní skutečným problémem, vystavující vás značnému duchovnímu nebezpečí pro váš duchovní, jakož i duševní a fyzický blahobyt. Všichni, kdo pokračujete v těchto praktikách (a ty, Petře, víš o nejméně dvou takových lidech, kteří jsou jinak velmi oddáni mně a Mému Novému zjevení, kdož pokračují v kouření cigaret), jste nabádáni, abyste záhodně zanechali svého zničujícího zvyku, abyste si zachovali své spojení se Mnou a Mým pozitivním stavem. Situace je v současnosti v tomto ohledu velmi vážná. Musíte si jasně uvědomit, že prostřednictvím kouření a pití alkoholických nápojů umožňujete negativním duchům z klanu renegátů, aby se k vám připojili za účelem podkopání vašeho poslání v Mých službách prostřednictvím faktoru podkopání vašeho fyzického a duševního zdraví s tím, že pečování o ně by vás obralo o veškeré energie, které jsou potřeba pro službu Naší věci. Jinými slovy, pokud neskoncujete s holdováním těmto svým zvykům, tyto negativní bytosti mají schopnost způsobit vám všemožné duchovní, lékařské a psychologické problémy, které by mohly vést k vašemu konci. A my si nepřejeme, aby se to stalo. Potřebujeme vás tam, kde jste. Toto se ovšem navrhuje jen a jen proto, že jste Mými reprezentanty, a jen proto, že nikdo v pozitivním stavu, a obzvláště Já, nechceme, abyste ve svém životě zbytečně podléhali možným útokům a zkáze negativního stavu prostřednictvím alkoholu a cigaret. Nemáte absolutně žádnou představu, čemu se vystavujete svým neustálým požíváním těchto chemických látek. Toto jsou velmi nebezpečné časy.

Kvůli tomuto faktu jsou ti, kdož stále pokračují v těchto negativních praktikách, velmi důrazně nabádáni, aby použili jakékoli možné a k dispozici jsoucí prostředky, abyste se jich zbavili co nejdříve. V tomto ohledu nemáte příliš dlouho času. Jakmile čtete tato slova, dává se Vám téměř poslední příležitost přestat s těmito praktikami. Pokud tak neučiníte, budete ve vážném nebezpečí, že v tomto ohledu podlehnete pokušení renegátů.

Toto jsou tedy negativní praktiky, které se skutečně mohou a smí nejenom vměšovat do vašeho života a poslání, ale mohou a smí zničit vaši duchovní integritu a odvrátit vás ode Mne a Mého Nového zjevení. Na druhé straně tu jsou nějaké praktiky či návyky, které nezbytně nemají tento negativní spoluvýznam. Přesto je někteří z vás mohou za takové považovat. Někteří z vás pociťují velkou vinu, pokud sledují televizi nebo poslouchají rádio nebo jdou do kina či na koncert nebo na nějaký jiný druh představení; nebo čtou beletrii či obdobné typy knížek; nebo dělají nějaké jiné zábavné, praktické a veselé věci; nebo jedí v dobré restauraci nějakou stravu obsahující živočišné bílkoviny (maso například). Jak si pamatujete, v jednom z posledních dialogů jsme hovořili o zbytečném a nebezpečném mrhání vašeho času a energií na čtení knih pseudoduchovní povahy, jejichž účelem je svést vás z vaší duchovní stezky nebo vás odklonit od Mého Nového zjevení. Nezmiňoval se žádný další typ knih.

Jde tu o správnou vyváženost vašeho každodenního života. Pro vaši lidskou přirozenost je nemožné strávit veškerý čas jedinou činností. Je tu potřeba rozmanitých činností. Tato potřeba vyvěrá z povahy pozitivního stavu a z Mé Absolutní povahy. Je to znak pozitivního vlivu na váš život. Proto je velmi vhodné si z času na čas přečíst dobrou beletrii, science-fiction nebo knihu o záhadách, nebo se podívat na dobrý televizní program, poslechnout si dobrý rozhlasový program, nebo jít do kina či na koncert, nebo si přečíst noviny nebo se zapojit do jiného druhu aktivit volného času (procházení se, cvičení atd.) či zábavy. Problém při zapojení se do těchto typů aktivit začíná jen tehdy, když si na ně navyknete, stanete se na nich závislými nebo trávíte mnoho hodin neděláním nic jiného než kupříkladu sledováním televize. A pak si můžete stěžovat, že nemáte čas číst Mé Nové zjevení, nebo rozjímat či rozmlouvat se Mnou a se členy vaší duchovní rodiny a Nového vesmíru.

Ano, je stále méně a méně takových dobrých programů v jakémkoli sdělovacím prostředku, který máte k dispozici. Tato nedostupnost odráží to, že negativní stav ovládá vše, co se předkládá lidským tvorům za účelem udržovat je v jejich negativním, zevním a povrchním životním stylu. Avšak prostřednictvím své intuice poznáte, jaký program sledovat a kolik ze svého volného času denně či týdně věnovat takovým aktivitám. Nejlepší způsob, jak k tomu přikročit, je jako vždy Mne požádat, abych vám ukázal, kolik času a čemu jej věnovat ve vašem individuálním a osobním případu. Protože jste všichni odlišní a máte zřejmě odlišné potřeby v tomto ohledu, vaše potřeby se budou lišit případ od případu.

Takže jak vidíš, Petře, tento dialog je velmi praktický a málo se v něm filosoficky diskutuje. Doufejme, že uspokojí všechny, kdo takový typ dialogu potřebují. A to bude pro dnešek vše.

Petr: Děkuji mnohokrát za tyto praktické podněty. Mám tu pro změnu ještě nějaké další otázky položené někým zde v Kalifornii, ale jak vidím, měl bych je položit během našeho dalšího dialogu.

Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. Ano, máš pravdu, bylo by prospěšnější a vhodnější je uvést v příštím dialogu, obzvláště proto, že ba mohly mít nějaké duchovně-filosofické důsledky. Mezitím přeji příjemné odpoledne a po jídle jdi na dlouhou rozjímající procházku.

STO ČTVRTÝ DIALOG

Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html



Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT